Case

De Beroepentuin

Website

De Beroepentuin leid mensen binnen 3 maanden op, waardoor ze daarna gelijk aan het werk kunnen. Gers Gemaakt mocht voor hen een website maken waarbij veel kwam kijken. Er moest veel aan de site gebeuren en het was van belang dat de site werkte. Het moest een duidelijke site zijn die niet te ingewikkeld was, ondanks dat er wel veel op moest. Dit was een uitdaging die Gers Gemaakt heeft volbracht.

1 / 2
De Beroepentuin

De Beroepentuin

Een complexe website met meerdere uitdagingen.

2 / 2

De website van De Beroepentuin begon als een kleine website maar groeide al snel uit naar een website met meer dan 15 pagina’s. Hier kwamen natuurlijk verschillende uitdagingen bij kijken. Wat het belangrijkste was, was dat de doelgroep duidelijk kon zeggen of ze werknemer of werkzoekende zijn. De Beroepentuin heeft nu 4 locaties en Gers Gemaakt is trots dat ze voor hen een website als deze mochten neerzetten.

Het kan zijn dat de site er nu anders uitziet, omdat De Beroepentuin een interne grafische afdeling heeft geopend.